NIEUWS: Wil je jouw kennis inzetten voor het goede doel?
De Hoofdpijnlijn
Een belangrijke service van onze vereniging is de Hoofdpijnlijn. Zowel leden als niet-leden kunnen telefonisch contact met ons opnemen. Voor informatie over behandelmogelijkheden of gewoon een luisterend oor. Onze vier ervaringsdeskundigen geven antwoord op vragen over alle vormen van hoofdpijn. De hoofdpijnlijn is bereikbaar op maandag, woensdag en vrijdag van 10.00 – 12.00 uur.
Wegens het vertrek van één van onze vrijwilligers van de Hoofdpijnlijn hebben wij een vacature.
Zoeken wij jou?
Wij zijn op zoek naar iemand:
- die onze leden en niet-leden telefonisch te woord kan staan;
- met interesse in medische zaken, die medische artikelen goed kan lezen en interpreteren en die de moeite wil nemen zich te verdiepen in alles op het gebied van hoofdpijn en aangezichtspijn;
- met empathisch vermogen;
- een oud-verpleegkundige, een maatschappelijk werkster, of iemand die ervaring heeft met telefonisch hulpdiensten;
- met een HBO-opleiding of –denkniveau.
Je werkt gemiddeld 2 uur per week op vrijwillige basis. Werkzaamheden vinden plaats vanuit huis.
Wij bieden
- een goed inwerkprogramma
- een vrijwilligersvergoeding
- bijeenkomsten waarbij je de andere vrijwilligers ontmoet
- de mogelijkheid om cursussen te volgen via PGO Support, een koepelorganisatie voor patiëntenverenigingen
We kijken naar je uit!
Heb je interesse in deze functie en wil je ons helpen met jouw kennis en ervaring? Dan ontvangen wij graag je motivatie en curriculum vitae. Je kunt deze mailen naar Peter Ytsma: secretaris@hoofdpijnnet.nl